۱۵۰۰ بسته گوشت اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان توزیع شد 
۱۵۰۰ بسته گوشت اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان توزیع شد 

۱۵۰۰ بسته گوشت اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان توزیع شد 

مجید خوبی زاده گفت: در راستای اجرای طرح اطعام نیازمندان در ایام سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) یکهزار و ۵۰۰ بسته گوشت قرمز چرخ شده اهدایی کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 988621 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۲۷

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در راستای اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) یکهزار و ۵۰۰ بسته گوشت قرمز چرخ شده در بین نیازمندان توزیع شد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: بسته های گوشت نذری توسط کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا به توزیع در بین محرومین جنوب کرمان اختصاص داده شده بود.



وی وجود کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان را ظرفیت بسیار خوبی در انجام فعالیت های جهادی برشمرد و بیان کرد: با همکاری مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان افراد نیازمند در شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج و جیرفت شناسایی و لیستی از اسامی آنها تهیه شده و سپس گوشت های قربانی درب منازل آنها تحویل شد.



خوبی زاده ابراز کرد: بیشترین توزیع گوشت نذری در شهرستان رودبار جنوب به ویژه بخش زهکلوت انجام شد و بر همین اساس با کمک بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری گوشت های نذری در بین نیازمندان ۲۷ روستا در سطح این شهرستان توزیع شد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: شیوع کرونا مشکلات معیشتی مردم را دوچندان کرده است و سفره های محرومین روز به روز کوچک می شود تا جایی که فقرا و نیازمندان قدرت خرید گوشت ندارند و این کالا را از سفره های خود حذف کرده اند اما کمک های مومنانه این موسسه خیریه موجب شد که در این شرایط حساس سفره های فقرا برای چند وعده از گوشت خالی نماند.



وی یادآور شد: در گذشته نیز در پی وقوع سیل در رودبار جنوب کمک های خیرخواهانه موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا شامل یک دستگاه امانی نانوایی و یک تُن آرد به رودبار جنوب ارسال شده و علاوه بر این نیز در مناسبت های مختلف بسته های گوشت قربانی و اقلام خوراکی از سوی این موسسه به جنوب کرمان ارسال شد تا در بین نیازمندان توزیع شوند.



خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: از کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و همچنین برنامه سمت خدا تشکر می کنم که در این شرایط حساس به فکر نیازمندان جنوب کرمان هستند.

پایان پیام/ 586